نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
حالا ویتسل بالاتر از متویدی و ماتیچ

حالا ویتسل بالاتر از متویدی و ماتیچ

شایعه ی خروج پل پوگبا از تیم یوونتوس کافی بود تا نام های زیادی برای جانشینی وی در تیم یووه مطرح شد و هواداران یووه در انتظار تایید یکی از این نام ها از سوی سران باشگاه باشند.

 

امروز و تا این لحظه هنوز خبر دقیقی در مورد فروش پوگبا منتشر نشده اما سران یووه گزینه هایی را برای خرید آماده کرده اند تا در صورتی که پل از یووه نقل مکان کرد، به زودی بازیکن جدید را خریداری کنند و در اختیار کادر فنی قرار دهند.

 

در روزهای گذشته نام ماتیچ به عنوان بازیکنی که بیشترین شانس را برای پیوستن به تیم یووه دارا می باشد مطرح بود اما امروز دی مارتزیو مدعی شد که ویتسل گزینه ی اول سران یووه می باشد.

 

باشگاه زنیت پیشنهادی به ارزش 30 میلیون یورو برای فروش این بازیکن به تیم اورتون در دست داد اما علاقه ی این بازیکن برای حضور در تیم یووه باعث شده تا روند مذاکرات میان دو باشگاه متوقف شود و همه در انتظار پیشنهاد نهایی تیم یوونتوس باشند.

 

یوونتوسی ها در مذاکرات با ماتیچ به مشکل خورده اند و کونته اعلام کرده به بازیکن میانی تیمش احتیاج دارد و از طرفی قیمت تعیین شده برای خرید متیودی هم 40 میلیون یورو می باشد که این رقم از سوی سران یووه رد شده است.

 

حال به نظر می رسد ویتسل در دسترس ترین گزینه برای یوونتوس می باشد تا در صورتی که پوگبا راهی منچستر شد، در اولین فرصت برای الگری خریداری شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: